„Naša SHL priča počinje učestvovanjem učenika III i IV razreda elektrotehničke škole na seminaru kojeg je SHL organizovao za mlade. Učenici su dobili ideju da pomognu svojim vršnjacima u izvedbi praktične nastave te smo u prvom projektu kupili opremu za praktičnu nastavu.“

Učenici Muhamed Hanić i Zahid Kavazović su u dogovoru sa svojim profesoricama Aminom Šarić i Melisom Tabić osmislili novi projekt za svoju školu – osigurali su opremu za izvođenje praktičnog dijela nastave iz oblasti elektronike.

Do ideje su došli, kako naglašavaju, jer u trećem razredu elektrotehničke škole imaju predmet elektroenergetska elektronika a oprema iz elektronike je potrošna i vrlo brzo nestane. Mješovita srednja škola u Kladnju ima mnogo učenika kojima treba prilika, kako kažu, da svatko napravi nešto svojim rukama iz oblasti elektronike jer to je najbolji način da nauče.

Na pitanje je li im bilo teško organizirati ovu akciju rekli su „Cijelu akciju nije bilo teško realizovati jer u našem timu su mladi ljudi željni znanje i izazova.“. Materijale nije bilo teško naći, kažu, jer su imali podršku profesorica koje su znale šta sve treba za elektronička strujna kola. Najveća prepreka im je bila da nađu najpovoljnije cijene jer su cijene elektroničkih uređaja visoke.

U ovoj akciji su učestvovali učenici trećeg razreda srednje škole.

„Ovo iskustvo je bilo jako lijepo kako za nas učenike tako i za profesore koji su nam pomagali. Na ovaj način smo poboljšali nastavni proces i pomogli našim učenicima da lakše savladaju gradivo koje je jako teško i vrlo često apstraktno. Kada vidimo svoje drugare da izrađuju razna elektronička strujna kola, gdje se obrazuju i uz to zabave a da ne moraju da misle o tome fali li im neka elektronska komponenta to nas čini sretnim i zadovoljnim. Poručujemo da se svaki trud isplati i da je ova akcija vrijedila i da smo sretni i ponosni što možemo nešto da učinimo za svoju zajednicu krenuvši iz svojih učionica.“

  • Mjesto:
    Kladanj
  • Partner:
    Učenici Mješovite srednje škole Kladanj
  • Period:
    2025